“Masa tu org tak tahu lagi..Terlalu ter0k”- K0men Neelofa Terhadap Puteri Sarah Jadi Perhatian.

Pelakon, Puteri Sarah Liyana akhirnya mengambil tindakan und4ng-und4ng terhadap orang ketiga yang meng4nggu kehidupannya selama ini.

Maru4h saya tercaI4r selama ini.

Menurut Sarah, dia nekad untuk meneruskan saman terhadap pihak ketiga ketika dia sedang menunaikan ibadah umrah pada bulan lalu.

Ujar Sarah, sepanjang empat tahun ini rumah tangganya sering dig4nggu dan maruahnya tercalar berikutan ‘penyond0l’.

Benda ni takkan jadi kalau pihak ketiga tu tak cabar saya. Dia kata bila nak s4man, suruh peguam kau buat kerja cepat sikit. Jadi kami failkan dua s4man.

Tambah Sarah, selama ini dia mempunyai niat untuk mengambil tindakan. Namun, masih berfikir mengenai beberapa perkara.

Masa tu saya masih fikir apa akan jadi dekat saya, keluarga dan perkahwinan kami. Masa tu saya mungkin tak matang juga dan tak nampak hala tuju.



Selepas buat solat istikarah dan balik daripada umrah baru saya nampak jalan. Kali ini memang saya buat untuk diri sendiri dan keluarga. Sampai bila nak berdiam.

Untuk wanita yang mempunyai masalah seperti saya, saya dah buka jalan untuk korang. Lepas ni siapa nak ambil orang punya, boleh fikir-fikirkan dahulu.

Saya nak pesan juga, dah ambil orang punya duduk diam-diam, jangan kacau orang.

Dalam pada itu, peguam yang mewakili Sarah memberitahu bahawa ‘pihak ketiga’ diminta untuk berhenti meng4nggu anak guamnya di media sosial.

terdahulu, Puteri Sarah telah dicabar ingin percepatkan saman terhadap pihak tertentu..

“Terlalu Ter0k Pihak ketiga Bvli You”-Neelofa



Dalam pada itu, usahawan dan selebriti terkenal, Neelofa turut meluahkan rasa kasihan atas apa yang di lalui oleh kawan baik beliau

“kita borak banyak about this, sampai at what point i dah tak tahu nak share advice apa, sebab terlalu teruk pihak ketiga punya buli dia towards you.

Masa tu org ramai tak tahu lagi, i sendiri tak sanggup nak digest apatah lagi u yg kena lalui.. mmg u seorang yg terlalu sabar dan kuat, one thing yg i amat2 terkesan ,

despite apa jadi u sangatlah nak jaga rumah tangga u, u jaga aib suami u, u banyak mengalah.. moga Allah gantikan segala kesakitan, kepedihan , setiap air mata you yang mengalir

kepada kebahagiaan yang berterusan. Amin” komen Neelofa.



Setakat artikal ini di tulis, komen dari Neelofa itu telah mendapat 1353 ribu tanda suka, dan rata-rata pengikut Puteri Sarah terus menerus memberi sokongan moral kepada beliau

Sebelum ini, rumah tangga Syamsul dan Puteri Sarah didakwa dilanda masalah disebabkan kehadiran orang ketiga.

Puteri Sarah juga mengakui sudah tidak tinggal sebumbung dengan Syamsul, malah mendakwa suaminya tahu kenapa dirinya bersikap ‘dingin’.

Syamsul juga dilaporkan mengaku tidak tinggal sebumbung, tetapi tidak bermaksud mahu berpisah.

Mereka berkahwin 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam dan Sumayyah.

Berikut antara rakaman perbualan Puteri Sarah dengan wartawan yang di kongsi di IG beliau

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: trendingsangat via Viral.bbn
LihatTutupKomentar