Pengadu Cari Publisiti Murahan” Anak Peniaga Restoran 35 Tampil Pertahankan Ibu

Berkata kepada mStar Online, Illa kesal dengan tindakan SisYana membuat dakwaan yang dianggapnya tidak berasas di media sosial, sekali gus boleh menjejaskan imej restorannya.

Menurut Illa, pelanggan berkenaan datang ke restorannya di Bandar Hilir pada jam 4 petang, bukannya 2 petang seperti yang did4kwa.

“Tuan kedai memekak macam marah orang datang kedai dia. Saya pun orang Melaka tetapi duduk di Selangor.



“Dia kata pernah datang ke restoran kami sebelum ini, dia sepatutnya lebih tahu perangai ibu saya. Lagipun mak saya bukan maki seperti yang diperkatakan. Dalam video itu pun sekadar perbalahan. Memang mak saya membebel, tapi mak tak mencarut,” katanya.













Kita meniaga, cakap elok-elok dengan pelanggan sebab pelanggan itu (SisYana) okay je, tanya lauk. Masalahnya bukan customer itu seorang saja yang kena bambu, mana-mana pelanggan yang bertanya semua kena sekali.

“The best part is (dia kata), ‘Saya dah meniaga 50 tahun’,” katanya.
LihatTutupKomentar